loading...
سایت عاشقانه ضربان
§¤*~ king star ~*¤§ بازدید : 176 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (7)

تولدم مبارک خخخخخخخخ

یکشنبه 4 خرداد تولدمه ها کادو یادتون نره منم کیک

.

.

.

.

.

.

یادم نمیره که باید کیکم بخورم پس کیک هم یاتون نره خخخخخخخ


اینم منو همسر آیندم خخخخخخخخخخ


 

 خب دیگه زود کادو هاتونو اماده کنین ههههه

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دختری از جنس باران در تاریخ 1393/03/22 و 10:48 دقیقه ارسال شده است

باران که میبارد
دلم برایت تنگ تر می شود
راه می افتم
بدون چتر
من بغض میکنم
آسمان گریه
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
سلام داداش احسان گلم
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
ببخشید که دیر اومدم
نتونستم تولدت رو تبریک بگم شکلکشکلک
یکم درگیر درس و امتحان و مدرسه بودم
واقعا متاسفم
ولی حالا با شرمندگی تمام تولدت رو بهت تبریک میگم امیدوارم 1234 سال زنده باشی
حالا چرا داداش دلت گرفته ؟چی شده ؟
نکنه اتفاقی افتاده؟
نگران شدم بیا وبم بهم بگو
از اینکه داداش فقط تو یادم میکنی واقعا شرمندم
ولی از این به بعد سعی میکنم زود زود سر بزنم مثله قبلنا
شکلک
پاسخ : سلام چطری مرسی اجی گلم مرسی اومدی





این نظر توسط ԹՐԹʍ در تاریخ 1393/03/05 و 12:44 دقیقه ارسال شده است

صدای یک پرواز
فرود یک فرشته
آغاز یک معراج
و شروع یک زندگی
تولدت مبارک/ انشالله هزار ساله بشی پسرخاله شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : خیلی ممنون همچنین

این نظر توسط خاطرات تنهایی در تاریخ 1393/03/03 و 12:22 دقیقه ارسال شده است

چه لطیف است حس آغازی دوباره،

و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس...

و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن!

و چه اندازه شیرین است امروز...

روز میلاد...

روز تو!

روزی که تو آغاز شدی!

تولدت مبارکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرسیییییییییییییییییییی

این نظر توسط soheila در تاریخ 1393/03/02 و 23:54 دقیقه ارسال شده است

روز ميلاد توست و من همچنان در آرزوي لحظه اي هستم که دستانت را بگيرم در چشمانت خيره شوم
تو را در آغوشم بفشارم و با عشق بگويم تولدت مبارک



امروز سالروز تولد توست و من برایت هدیه ای نخریده ام آنچه خریدنی است بی شک ٬ لایق تو نیست. نمی دانم با کدام جمله “دوستت دارم” را برایت انشا کنم اما کاملتر از این چیزی ندارم تولدت مبارک .

پاسخ : فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

این نظر توسط soheila در تاریخ 1393/03/02 و 23:52 دقیقه ارسال شده است

تولدت مبارك
ايشالا 10000000000000 ساله شي و بهترين ارزوها رو برات دارم
روز ميلاد تو، روز صدور شناسنامه عشق است
عشق من تولدت مبارک
پاسخ : فذا عزیز دلم

این نظر توسط انار در تاریخ 1393/03/02 و 22:46 دقیقه ارسال شده است

پیشاپیش تولد مبارک جییییییییییغ دست هورااااااا
داداشم یه سال بزرگتر شده ان شالله هزار ساله بشه
پاسخ : مرسی اجیییی

این نظر توسط انار در تاریخ 1393/03/02 و 22:42 دقیقه ارسال شده است

داداشم چی دوست داره کادوی تولد براش بخرم ?شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبلاگ ضربان چت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 134
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 163
  • بازدید ماه : 487
  • بازدید سال : 3,140
  • بازدید کلی : 20,999
  • کدهای اختصاصی
    کد های زیباسازی
    گالری عکس های زیبا
    قالب وبلاگ
    کد همین آهنگ
    

    :. چت با مديريت .:
    کد وضعيت ياهو در وبلاگ

    دریافت کد

    کد تغییر شکل عکس ها

    5.237.196.37