loading...
سایت عاشقانه ضربان
§¤*~ king star ~*¤§ بازدید : 189 سه شنبه 13 اسفند 1392 نظرات (3)

جهت ورود به ضربان چت روی بنر زیر کلیک کنید

ضربان چت

از ویلاگ دیدن کنید و تو چت روم هم عضو بشین در ضمن

منتظر نظرات شما هم هستیم نظراتتتون واسمون خیلی مهمه حتما نظر یدین

تبادل لینک با هر نوع وبلاگی با هر رتبه  ای امکانپذیره

جهت تبادل لینک از قسمت تیادل لینک هوشمند استفاده کنید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دختری از جنس باران در تاریخ 1393/02/05 و 10:00 دقیقه ارسال شده است

سلام داداشی احسان
مگه میشه یادم رفته باشه تو که دگ نمیومدی تو وبم همش فک می کردم این داداشی من چی شده چرا دگ به ما سر نمی زنه ؟شکلک
ولی الان خوشحالم که دوباره پیدات کردم شکلک
راسی داداش جون این وبت هم که مثه همیشه خیلی خیلی زیباست
آپ هات هم همین طور
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
من آدرس وبت رو لینکیدم داداش شکلک
اگه دوس داشتی تو هم بلینک مرسی داداشی
تا بعد بابای شکلکشکلک

این نظر توسط blax7 در تاریخ 1393/01/26 و 19:36 دقیقه ارسال شده است

سلام من ک تا ته نتونسم بخونمممممممممممممممم سر گیج رفت خخخ
دمت گرم خوب اپ کردی

این نظر توسط www.khakchat.ir در تاریخ 1393/01/07 و 20:09 دقیقه ارسال شده است

باسلام:
خسته نباشی ب شما مدیریت ضربان چت.
بنده رامین فهیمی هستم مدیریت جامعه مجازثی خاک چت بابالاترین سرعت سرور درشرق کشور بند برای افزایش بازدید دوچت روم میخواهم یک پشنهاد بدم شاید درست شه این وضعیت ها من میخواهم دو پیش نهاد بدم تبادل لینک و تبادل بنر هرکدوم ک مایل هستید من روزانه900بازدید دارم و حداقل30نفر انلاین(20نفر مجازی)من بنر خودم را داخل ایرانی دانلود گذاشتم از اونجا اشنا شدم خوش حال میشم تبادل باهم داشته باشیم و ما میتونیم یک تبادل پاپ اپ داشته باشیم خوش حال میشم بدونم چند نفر بازدید دارید و الانم داخل چت روم شما هستم ولی انلاین ندارید ممنونم بای
برای اطلاعات بیشتر باشماره تماس مدیریت اصلی تماس حاصل فرمائید:09358907670


نظرات برای این پست غیر فعال میباشد .
درباره ما
وبلاگ ضربان چت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 134
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 19
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 202
  • بازدید ماه : 526
  • بازدید سال : 3,179
  • بازدید کلی : 21,038
  • کدهای اختصاصی
    کد های زیباسازی
    گالری عکس های زیبا
    قالب وبلاگ
    کد همین آهنگ
    

    :. چت با مديريت .:
    کد وضعيت ياهو در وبلاگ

    دریافت کد

    کد تغییر شکل عکس ها

    5.237.196.37